
Recursos
Masterclass
Xerrades


Quines estratègies d’intervenció afavoreixen la inclusió dels alumnes amb TEA? Cristina Bonfill

Esport adaptat a les escoles: Propostes pràctiques per a escoles i instituts. Miquel Romaguera

Tinc un/a alumne/a amb TDAH. Què puc fer? M.Carme i Maite

Com podem detectar i atendre els alumnes amb dislèxia? Neus i Mercè

Les altes capacitats: detecció i actuació en l’àmbit educatiu. Sandra Tarragó

L’acollida de l’alumnat nouvingut. Què, com i quan? Imma. B i Montserrat. Ll

La discapacitat visual en el món educatiu. Estratègies i recursos. CREDV

Què és l’alta sensibilitat i com podem acompanyar un infant PAS? Alba, Sandra i Marta

Mesures i suports universals que afavoreixen contextos educatius inclusius. Laia Jurado

Com afavorim la inclusió dels alumnes amb trastorns de la conducta? CRETDIC

DUA, realitat o utopia? Com incorporar el DUA a les nostres aules. Prudens Martínez

Les altes capacitats a l’escola inclusiva. María S. Dauder

Pictogrames amb l’alumnat amb TEA: del joc a la comunicació. Montse.G i Carina.G
Documentals