La comunitat on els docents compartim, aprenem i creixem junts.
Sobre mi:
Em dic Sadurní, treballo a l'escola pública des del 1997, any en el que vaig aprovar oposicions. He treballat sempre al mateix centre que actualment és un Institut Escola.
Sempre he apostat per la importància de les emocions com a base per qualsevol aprenentatge. Desde fa anys que he compartit experiències de mindfullness i n'he vist els beneficis a mig i llarg termini amb les nenes i nens. Crec que l'acompanyament emocional i establir vincles són un dels pilars de la tasca educativa si realment volem arribar a la infància i jovent.
També he cregut sempre en una educació en clau coeducativa en la que encara tenim molt camí a recórrer. Cal fer-ne referència per corregir les desigualtats com a conseqüència del patriarcat.
Considero l'art de procés en totes les seves dimensions (sons, paraules, traços, moviment...) com un recurs meravellós que afavoreix l'expressivitat, activa les potencialitats i connecta àrees de coneixement. A més és una eina que pot afavorir la inclusió.
Crec en la potencialitat dels projectes on les preguntes, les hipòtesis que fa la infància i la seva comprovació els contacta amb el mètode científic. Considero els ambients preparats com una meravellosa oportunitat de descoberta de coneixements. També crec que el joc lliure pot ser una fantàstica oportunitat on la infància pot posar en acció el seu instint natural d'investigar.
Àmbits de coneixement:
Acompanyament emocional.
Mindfullness.
Projectes.
Ambients preparats.
Reggio Emilia.
Interessos:
Arts.
Joc lliure.
Emocions.