
Quan arriba el moment d’elaborar els informes d’avaluació, tota ajuda és bona. En aquest recurs trobaràs un recull de frases que et seran útils per elaborar els informes dels teus alumnes.
Aquestes frases van adreçades a l’etapa d’educació infantil i estan organitzades en les diferents capacitats perquè et sigui més senzill localitzar-les i usar-les en els teus informes:
1. Aprendre a ser i actuar de forma cada vegada més autònoma
- Coneixement i domini del cos
- Seguretat afectiva i emocional
- Hàbits bàsics d’autonomia
2. Aprendre a pensar i a comunicar
- Pensar, crear, elaborar explicacions
- Iniciar habilitats matemàtiques
- Progressar en la comunicació i l’expressió per mitjà de diversos llenguatges
3. Aprendre a descobrir i tenir iniciativa
- Participa en activitats socials i culturals
- Observar i explorar l’entorn
- Mostra iniciativa. Identifica els perills
4. Aprendre a conviure i habitar el món
- Conviure en la diversitat
- Resolució pacífica de conflictes
- Comportar-se d’acord amb les pautes de convivència
- Col·laboració amb el grup
També et pot interessar:
Aquí tens les frases:
Mostra
Aquesta és una mostra de les 161 frases per fer les observacions de les diferents capacitats que trobaràs a aquest recurs:

Aquest recurs és perfecte per fer uns bons informes. He trobat totes les frases que necessitava per expressar el que volia explicar a les famílies dels meus alumnes.
Núria Monmany
Aquestes frases són molt útils per fer els informes d’avaluació. He pogut fer uns molt bons informes en molt poc temps.
Dolors Costa