
Quan arriba el moment d’elaborar els informes d’avaluació, tota ajuda és benvinguda. En aquest recurs hi trobaràs un recull de frases per facilitar la redacció dels informes del segon cicle d’educació infantil (3–6 anys), concretament relacionades amb l’àrea de desenvolupament “Un infant que progressa en el moviment i el domini del cos”.
Les frases han estat elaborades a partir del currículum vigent i de les orientacions d’avaluació d’educació infantil, i permeten descriure el procés d’aprenentatge i desenvolupament de l’infant en relació amb la motricitat gruixuda i fina, el coneixement i la consciència corporal, la lateralitat, l’orientació espacial, el control postural i les habilitats de representació gràfica i de traç.
Les frases s’han organitzat en àmbits d’experiència, d’acord amb la manera com el currículum presenta els aprenentatges valuosos d’aquesta etapa. Cada frase està pensada per descriure, de manera clara, respectuosa i observable, allò que es manifesta en el dia a dia a l’aula a través del moviment, l’exploració corporal, el joc motor i les activitats que impliquen control i coordinació.
Aquest material t’ajudarà a redactar informes personalitzats i significatius, destacant amb sensibilitat i rigor els progrés, avenços i processos evolutius de cada infant, alhora que facilita i optimitza el temps dedicat a l’elaboració dels informes.
Altres reculls de frases que pots consultar:
- Un infant que es comunica de formes diferents
- Un infant que es mostra actiu per descobrir i experimentar
- Un infant que mostra curiositat i interès pel coneixement del món
- Un infant que avança en autonomia i autoestima
- Un infant que creix en els afectes i les relacions
- Un infant que avança en creativitat, pensament i acció
- Observacions generals de l’infant (3-6)
Mostra
Aquesta és una mostra de les frases que trobaràs a aquest recurs:
