
En aquesta sessió us expliquem com les cançons poden ser un recurs per beneficiar el desenvolupament de les competències comunicatives, socials, emocionals i cognitives. Expliquem 3 intervencions reals de com podem millorar la comunicació a través d’aquest recurs.
També parlem de com adaptem les cançons amb pictogrames. Hem classificat les cançons del País de Xauxa en: de benvinguda, mimades, de tardor, Nadal, Sant Jordi, Conte-cançó, de dol,…
Expliquem com la cançó es pot utilitzar com a estructura de diferents activitats de l’horari, de sessions d’estimulació, psicomotricitat, etc.
Acabem la sessió amb activitats pràctiques amb diferents formats de com podem treballar algunes cançons del País de Xauxa.
Aquesta sessió pot ser útil per a mestres d’Educació Especial, Educació infantil i Cicle inicial.
Un cop identifiquem el desordre podem aconseguir reestablir l’ordre, és a dir, resoldre el conflicte. Ara bé, no sempre és tan fàcil com sembla. Som-hi!