
Hi ha infants que tenen més facilitat per comunicar-se verbalment i que poden fer intervencions amb un lèxic acurat i amb frases més llargues, i hi ha altres infants a qui els costa més expressar-se i comunicar-se.
Davant d’això podem deduir que cada infant porta unes característiques innates que el predisposen a comunicar-se, però que l’entorn pot condicionar el seu desenvolupament lingüístic.
Cal que tinguem present que el llenguatge és clau en l’adquisició de l’aprenentatge. Des de l’escola podem incidir a treballar i estimular el llenguatge dels nostres alumnes.
Com ho podem fer? Què hem d’esperar lingüísticament de cada infant segons la seva edat cronològica?
En aquesta xerrada parlem de:
- El desenvolupament lingüístic típic d’un infant.
- Els coneixements logopèdics: parla, llenguatge, forma, contingut i ús.
- Les propostes d’estimulació: perquè i com estimulem el llenguatge a cada etapa.
Olga Soler Morató: logopeda.olgasoler@gmail.com
Et convido a afegir un comentari, fer una aportació o plantejar algun dubte. Segur que entre tots ens en beneficiarem.
Índex
Xerrada
Descarrega la presentació en PDF
Mostra
Ponent

Olga Soler Morató
Logopeda, màster de logopèdia infantil i màster d’atenció precoç i família.