Com acompanyar les emocions dels alumnes

En aquesta xerrada la Míriam ens parla de com podem acompanyar emocionalment als nostres alumnes en aquest temps de pandèmia en què tots estem molt remoguts.

Com treballem per projectes a l’aula? (Sessió 2)

En aquesta xerrada parlem de com generem les preguntes d’investigació amb els infants, quina utilitat tenen aquestes preguntes i com podem ajudar als infants a generar bones preguntes d’investigació.

Com treballem per projectes a l’aula? (Sessió 1)

En aquesta xerrada establim les bases de què vol dir treballar per projectes, parlem dels aspectes clau del treball per projectes i de la diferència que hi ha entre fer projectes i un centre d’interès.

Créixer a través del joc

En la xerrada en Jordi Serra ens parla de com podem proporcionar espais i moments lúdics rics en aprenentatges per créixer amb coherència a cada edat? Com podem formar part d’aquest procés de créixer?

Els contes com a eina pedagògica

En aquesta xerrada en Toni Otero, mestre i director de l’Escola Anglesola (Barcelona), ens parla de què vol dir treballar per projectes? Per què fer-ho? Què implica?

Com apropar el ioga a l’escola?

En aquesta xerrada la Gemma Bitriu ens parla de les estratègies que podem fer servir a l’escola per introduir el ioga a l’aula.

Com podem evitar les disfonies?

En aquesta xerrada parlarem de què és el treball per projectes, veurem la diferència entre fer projectes i treballar per projectes. També identificarem els elements clau de l’aprenentatge basat en projectes i els deu moments que seguim quan treballem per projectes, des que comença el projecte fins que es clausura.

Recordar contrasenya